TeunJan van Ooijen lijsttrekker ChristenUnie Putten

TeunJan_12.jpg
Door Niels Kok op 20 november 2021 om 15:18

TeunJan van Ooijen lijsttrekker ChristenUnie Putten

De leden van de ChristenUnie Putten hebben TeunJan van Ooijen gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022. Met TeunJan heeft de ChristenUnie een jonge, gedreven en enthousiaste opvolger voor Lubbert van den Heuvel gevonden. Lubbert legt na zestien jaar zijn politieke werkzaamheden neer. Daarvan zat hij vier jaar in de provinciale staten en twaalf jaar in de gemeenteraad. Wij zijn Lubbert dankbaar voor zijn jarenlange betrokken en tomeloze inzet voor Putten.

TeunJan is al enige jaren raadslid. Hij is getrouwd en vader van drie kinderen. Als docent horeca en kookdocent werkt hij op Accent Nijkerk. Een school waar jongeren tussen 12 en 18 jaar leren door de praktijk.

TeunJan: ‘Ik heb er echt zin in om samen met de fractie te gaan voor een dorp waarin wij naar elkaar omkijken en voor elkaar zorgen. Politiek is er voor de inwoners. Belangrijk is de vertaling van beleid naar de praktijk. Ik wil mij graag samen met een zo groot mogelijk ChristenUnie-team, en samen met andere politieke partijen, inzetten voor een nog mooier Putten.’