1. Aanbieding verkiezingsprogram CU 22-26.jpg
    Door Niels Kok op 29 november 2021 om 09:13

ChristenUnie Putten presenteerde afgelopen woensdag het verkiezingsprogramma voor Putten in de periode van 2022 tot 2026. Op de ledenvergadering is het programma unaniem vastgesteld.

Afgelopen maanden is door heel veel mensen meegewerkt aan het verkiezingsprogramma. Tal van verenigingen en stichtingen hebben inbreng geleverd. Maar ook deskundigen, ondernemers en betrokken inwoners uit Putten hebben meegedacht. Daarnaast werden mensen via een videoboodschap gevraagd om input en was er een webformulier.

Lees meer over "ChristenUnie presenteert Verkiezingsprogramma ‘Oog voor elkaar, oog voor Putten’"
  2. Plus program (23).jpg
    Door Niels Kok op 20 november 2021 om 16:04

Bijdrage raadsvergadering begroting 2022

Voorzitter, we leven in een bijzondere tijd. 1,5 jaar geleden maakte wij kennis met het Corona virus. Door de pandemie leerde ik woorden kennen die ik tot voor 2 jaar geleden ook niet kenden. Een quarantaine plicht, een lockdown, thuis onderwijs en digitaal vergaderen. Onze samenleving veranderde in een samenleving die voor een groot deel op een digitaal manier plaats vond. Ook wij als raad hebben een periode digitaal vergaderd. Besluiten nemen gingen door. Maar elkaar in de ogen kijken is essentieel voor het debat en dat miste ik.

Lees meer over "Bijdrage raadsvergadering begroting 2022"
  3. TeunJan_12.jpg
    Door Niels Kok op 20 november 2021 om 15:18

TeunJan van Ooijen lijsttrekker ChristenUnie Putten

De leden van de ChristenUnie Putten hebben TeunJan van Ooijen gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022. Met TeunJan heeft de ChristenUnie een jonge, gedreven en enthousiaste opvolger voor Lubbert van den Heuvel gevonden. Lubbert legt na zestien jaar zijn politieke werkzaamheden neer. Daarvan zat hij vier jaar in de provinciale staten en twaalf jaar in de gemeenteraad. Wij zijn Lubbert dankbaar voor zijn jarenlange betrokken en tomeloze inzet voor Putten.

Lees meer over "TeunJan van Ooijen lijsttrekker ChristenUnie Putten"
  4. Plus program (23).jpg
    Door Niels Kok op 20 november 2021 om 15:16

Een digitale Begrotingsraad

Voorzitter,

Na een digitale kadernota eerder dit jaar, op 25 juni, vanavond ook een digitale Begrotingsraad. We leven in een bijzondere tijd, we maken dingen mee die we nog niet eerder hebben meegemaakt..

En ondanks deze bijzondere tijd waarbij alles in het teken van corona lijkt te staan gaat er veel gewoon door, iedere dag komt de zon op en… iedere dag gaat de zon ook weer onder.

Lees meer over "Een digitale Begrotingsraad"