​Aftrap provinciale campagne ChristenUnie in Putten

Plus program (54).jpg
Door Niels Kok op 7 februari 2023 om 15:53

​Aftrap provinciale campagne ChristenUnie in Putten

Niet alleen gingen de lijsttrekker en Statenleden in gesprek met inwoners uit Putten op het Kerkplein, de leden van de provinciale afdeling werden ook door wethouder Bertus Cornelissen rondgeleid door nieuwbouwwijk Rimpeler.

In gesprek met de Puttenaar
Wat vindt de Puttenaar belangrijk voor onze provincie? Is het wonen, ruimte, stikstof of mobiliteit? Over dit soort onderwerpen gingen lijsttrekker Dirk Vreugdenhil, (kandidaat-) Statenleden Freek Rebel en Marieke van de Beek en campagnevoerders in gesprek met voorbijgangers.

En dat leverde mooie gesprekken op. “De verkiezingen moeten nog een beetje gaan leven bij de inwoners. Maar we hebben mooie gesprekken gevoerd. Al snel kwamen er onderwerpen naar boven die voor inwoners van Gelderland belangrijk zijn. Of het nu stikstof, windmolens of de huisvesting van migranten is, het is goed om hierover in gesprek te zijn en de verbinding met elkaar te zoeken”, aldus Marieke van de Beek.

Laat je stem horen op 15 maart
Op 15 maart kunnen inwoners weer stemmen tijdens de Provinciale Statenverkiezingen. Het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie is samen met de leden vastgesteld en terug te vinden op de website www.gelderland.christenunie.nl.