TeunJan van Ooijen wordt 2e bij debatwedstrijd

TeunJan van Ooijen 25052024_2.jpg
Door Niels Kok op 27 mei 2024 om 20:01

TeunJan van Ooijen wordt 2e bij debatwedstrijd

Afgelopen zaterdagmiddag was de raadzaal in het gemeentehuis niet gevuld met Puttense raadsleden, maar met ChristenUnieleden. Het was de afsluiting van een cursus die talentvolle ChristenUnie leden uit het hele land de afgelopen periode hebben gevolgd. Ook de Puttens ChristenUnie fractievoorzitter TeunJan van Ooijen heeft deze cursus met succes afgerond.

De masterclass werd in Putten afgesloten met een debatmiddag. TeunJan van Ooijen wist daarbij de tweede plaats te bereiken. De jury was onder de indruk van zijn heldere taalgebruik en zijn scherpe debatstijl.

De landelijke ChristenUnie verzorgt jaarlijks een masterclass. Deze meerdaagse cursus geeft een verdieping aan raadsleden, wethouders en bestuursleden, boven op de kortlopende cursussen die de ChristenUnie aanbiedt. TeunJan: “De masterclass heeft me inzicht gegeven in het ontstaan van de partij, maar ook de kracht van het vasthouden aan principes. De geschiedenis is actueler dan ooit”.